Kluczowe cechy witryny internetowej e-commerce w 2023 roku. Część 1

Wraz z nadejściem pandemii przejście do zakupów online szybko stało się normą. Tylko w 2021 roku e-commerce wygenerował na całym świecie 4,9 biliona dolarów. I nie warto się spodziewać, aby to tempo w najbliższym czasie zwolniło. Prognoza statista.com donosi, że handel elektroniczny wzrośnie o 50 procent w ciągu najbliższych czterech lat i do 2025 roku ma osiągnąć aż 7,4 biliona dolarów.

Biorąc pod uwagę te statystyki wzrostu, ważne jest zoptymalizowanie witryn, aby zapewnić klientom najlepsze wrażenia z zakupów online. W naszym artykule zebraliśmy główne cechy, które musi spełniać Twoja witryna.

Czytaj dalej

Branży do wykorzystywania technologii NFT

W dzisiejszych czasach wszyscy są przyzwyczajeni do myślenia o NFT jako o tokenach używanych do sprzedaży cyfrowych dzieł sztuki, ale istnieje o wiele więcej zastosowań NFT. Marki z różnych branż wykorzystują NFT jako nowe źródło dochodu lub w celu zwiększenia lojalności i zadowolenia klientów.

W naszym artykule przedstawimy branży, prawdziwe aktywa, których można stokenizować, zamieniając je w NFT.

Czytaj dalej

Jak treści generowane przez użytkowników mogą poprawić SEO?


Według badania przeprowadzonego przez Backlinko, 91% użytkowników nie dociera do dołu pierwszej strony po kliknięciu linku w wynikach wyszukiwania zapytania. To właśnie ten fakt zachęca firmy do skupienia się na promocji SEO.

W tym artykule wyjaśnimy, w jaki sposób treści generowane przez użytkowników mogą mieć pozytywny wpływ na SEO i rankingi wyszukiwania.

Czym jest SEO dla treści użytkowników?

Zastanów się, co dzieje się po opublikowaniu treści. Załóżmy, że post ma 5000 słów, jest bogaty w słowa kluczowe i stosuje wszystkie najlepsze strategie SEO. Googlebot następnie indeksuje tę treść, decyduje, w jaki sposób uzyska ona punktację w wirtualnej skali EAT (ekspertyza, autorytet i zaufanie), a następnie odpowiednio ją indeksuje.

Teraz wyobraź sobie ten sam post tylko z możliwością pozostawienia komentarza. Każdego dnia w komentarzach będzie publikowanych około 200 nowych słów, a nawet kilka niestandardowych obrazów i filmów pełnych nowych słów kluczowych, linków i interesujących treści. Post znacznie się rozszerzy i zacznie omawiać temat w znacznie szerszym sensie. Gdy Googlebot ponownie ją zindeksuje, zobaczy, że zawartość jest znacznie bogatsza niż wcześniej, więc Twoje pozycje w rankingu mogą się poprawić.

Oczywiście jeden lub dwa komentarze nie zmienią twojego rankingu, ale jeśli zastosujesz niektóre ze wskazówek dotyczących treści generowanych przez użytkowników, które udostępniamy w tym artykule, efekty będą znaczące.

Oto niektóre z podstawowych typów treści generowanych przez użytkowników:

  1. Recenzje
Czytaj dalej

Czym jest metodologia Agile? Zalety tworzenia oprogramowania na Agile

W tym artykule rozważymy jedną z najpopularniejszych metodologii tworzenia oprogramowania i pracy z produktami IT – Agile. Przeanalizujemy również zalety metodyki i porównamy ją z Waterfall.

Czym jest metodologia Agile?

Agile to metoda tworzenia oprogramowania.
Podstawy Agile: praca zespołowa, szybkie zmiany, ciągłe dostarczanie funkcjonalności i ścisła współpraca między klientem a dostawcą usług IT.

Czytaj dalej

Co lepiej stworzyć dla sklepu internetowego: responsywną stronę internetową czy aplikację mobilną?

W naszej pracy z klientami wielokrotnie spotykaliśmy się z podobnym problemem, a w niniejszym artykule postanowiliśmy dowiedzieć się bardziej szczegółowo, czy konieczne jest stworzenie aplikacji mobilnej dla sklepu internetowego, czy wystarczy responsywnana wersja strony.

Przed podjęciem decyzji, która z opcji jest odpowiednia dla Twojej firmy, musisz poprawnie przeanalizować mocne i słabe strony witryny responsywnej, jak i aplikacji.

Czytaj dalej

Ochrona Antybotowa: jak poradzić sobie z botami

Codziennie na całym świecie atakuje się tysiące stron internetowych i są kradzione setki terabajtów danych.
Firmy coraz częściej zmagają się z próbami włamania się na stronę przez boty (roboty). Zajmuje to dużo czasu i wymaga wielkich kosztów.

W kontekście bezpieczeństwa sieci istnieją dwa pojęcia: boty dobre i złe.
Dobre boty dodają informacje o witrynie do bazy danych wyszukiwarki. W ten sposób utrzymują widoczność strony w wyszukiwarkach, co z kolei prowadzi do wzrostu liczby użytkowników/klientów.

Czytaj dalej

Ochrona przed wyklikiwaniem reklam: serwisy

Podczas promowania serwisu lub produktu firmy reklama jest jednym z kanałów przyciągania ruchu. W przypadku wyświetleń reklam wyszukiwarka ustala własną walutę – kliknięcia, za które reklamodawca płaci określoną kwotę, a wyszukiwarki wyświetlają reklamy tylko zainteresowanym odbiorcom.

Prawdziwi klienci zainteresowani reklamowaniem produktu lub usługi nazywani są leadami. Oni są wskaźnikiem skuteczności reklamy.

Wyklikiwanie reklam, Click fraud lub fraud to nieuczciwe kliknięcia reklam, które mają wpłynąć na skuteczność reklam, zmniejszyć pozytywne wyniki i zmarnować budżet reklamodawcy.

Wyklikiwanie reklam jest niszczycielskie dla każdej reklamy. Atakujący, złośliwe oprogramowania, boty (roboty) wykorzystują fałszywe kliknięcia w krótkim czasie, aby wydać Twój budżet reklamowy. Następnie reklama nie jest już wyświetlana i prawdziwi klienci nie mogą jej zobaczyć, co oznacza, że ​​nie kupują produktu.

Czytaj dalej

Zachowania konsumentów w mediach społecznościowych

W dzisiejszych czasach sieci społecznościowe nie służą już tylko do komunikacji, lecz pomagają w sprzedarzy i kupnie towarów. Czynniki społeczne zawsze odgrywały rolę w nawykach zakupowych konsumentów, ale wszechobecność smartfonów i mediów społecznościowych przeniosła e-commerce na wyższy poziom.

Dziś konsument nie musi wychodzić z domu, aby odkrywać i kupować nowe produkty. Kupujący mogą po prostu przeglądać swoje media społecznościowe w poszukiwaniu inspiracji.

Czytaj dalej