23 listopada 2021 odbyła się prezentacja nowych produktów Bitrix24: Seattle. Zaprezentowano dwa nowe produkty: scrum i księgowość magazynowa. Podstawowe narzędzia używane na co dzień zostały udoskonalone i uzupełnione o przydatną funkcjonalność. Nastąpiły również zmiany w konstrukcji platformy cyfrowej.
Pierwsza część artykułu była poświęcona organizacji procesu komunikacji w firmie.
W poprzedniej części szczegółowo omówiliśmy następne aktualizacje: - Mobilna aplikacja; - Współpraca; - Zadania i projekty; - Nowe narzędzie. Scrum.
W tej części artykułu porozmawiamy o organizacji procesu sprzedaży i księgowości. Rozważymy zmiany w narzędziach CRM, centrum kontaktowe i analityce CRM.
1. Centrum kontaktowe. Instagram Direct.
Korzystając z narzędzi centrum kontaktowego , możesz zintegrować profil swojego sklepu na Instagramie z Bitrix24, przetwarzać zapytania i komentarze z Instagram Direct.
Za pomocą tego narzędzia menedżer może doradzić kupującemu i wystawić fakturę do zapłaty bezpośrednio na czacie.
1.1 Komentarze na Instagramie Teraz, w momencie gdy klient skomentował Twoje posty na Instagramie, możesz odpowiedzieć na nie z Bitrix24, a wiadomość trafi do Directa komentatora. Każda reakcja ze strony użytkownika daje sprzedawcy możliwość rozpoczęcia komunikacji z nim.
2. Centrum kontaktowe: Wirtualny WhatsApp
Teraz odwiedzający witrynę mogą skontaktować się z firmą w celu konsultacji za pośrednictwem WhatsApp. Po kliknięciu przycisku użytkownik wchodzi do aplikacji, w której system oferuje wysłanie wiadomości z kodem do połączenia z menedżerem.
W CRM zostaje utworzona transakcja,a wszystkie dane kontaktowe i korespondencja są automatycznie przenoszone. Klient komunikuje się przez aplikację, a menedżer przez Bitrix24.
Zaktualizowana funkcjonalność narzędzia: - połączenie przez robota Twilio; - zakłada nieograniczoną liczbę dialogów; - wszystkie dane są zapisywane w CRM na karcie kontaktu; - menedżer musi odpowiedzieć na ostatnią wiadomość klienta nie później niż 24 godziny, po upływie tego czasu wiadomości menedżera nie zostaną dostarczone (ograniczenia WhatsApp).
3. Integracja z Facebook Lead Ads
4. System CRM
CRM to duży i kluczowy produkt w Bitrix24. Zostały tu przedstawione aktualizacje dotyczące pracy z narzędziami CRM.
4.1. Karty CRM
Zaktualizowana funkcjonalność narzędzia: - Z karty CRM możesz utworzyć pole typu «Lista» i ustawić selekcję. - Teraz możesz wyświetlić pola kontaktów i firm na liście oraz tabeli kanban. - Możesz filtrować pola według wartości «Puste» «Nie puste». - Twórz pola obowiązkowe na poszczególnych etapach, korzystając z elastycznych ustawień.
4.2. Nowe faktury w CRM Menedżer pracuje z wieloma informacjami: doradza kupującemu, przetwarza Deale, generuje faktury. W ostatniej aktualizacji Bitrix24 praca z kontami została przeniesiona do osobnej sekcji «Faktury».
Praca z kontami odbywa się na znanej tablicy kanban lub w formie listy. Fakturowanie jest bezpośrednio powiązane z transakcjami, kontaktami i firmami, które będą fakturowane. Po aktualizacjach ustawienia kart konta stały się elastyczne.
Możesz także skonfigurować roboty, wyzwalacze i procesy biznesowe do pracy z fakturami.
5. Lista formularzy CRM
Formularze CRM po aktualizacji prezentowane są w formie listy, teraz zawierają więcej informacji.
Zaktualizowana funkcjonalność narzędzia: - Data utworzenia formularza jest automatycznie podciągana do nazwy formularza. - Formularz można odtworzyć na urządzeniu mobilnym, w nowej karcie przeglądarki lub po prostu skopiować link bez wchodzenia na stronę z formularzem. - Formularze online powiązane z Facebookiem są wyświetlane z odpowiednią ikoną.
W najnowszej aktualizacji Bitrix24 wprowadził funkcjonalność elastycznej konfiguracji pól zależnych. Dla korzystania z tego, musisz włączyć tryb eksperta.
Tworząc formularz w edytorze, ustalasz zależności między polami.
Zaktualizowany edytor pozwala uzupełnić pola w formularzu, a sam system zaproponuje dodatkowe pola, w zależności od dotychczasowych działań.
5.2. Wielostronicowe formularze CR Formularze można znaleźć w zakładce «Multiple page form» podczas ich tworzenia. Formularz można podzielić na wiele stron, definiując marginesy każdej strony.
6. Nowe narzędzie: Księgowość magazynowa
Narzędzie przeznaczone jest do: - kontroli pozostałości; - rozliczania przybycia towaru do magazynu i jego realizacji; - rozliczania ruchu towarów między magazynami; - ustalania odpisu towarów; - możliwości rezerwacji towaru (ta funkcja zapobiega przypadkowej sprzedaży towaru przez sprzedającego innemu kupującemu); - inwentarza.
Funkcjonalność nowego instrumentu: - podłączenie dowolnej ilości towarów i magazynów; - gotowe szablony i druk podstawowych dokumentów; - jeden katalog towarów z CRM; - nieograniczona liczba pracowników magazynu; - wsparcie księgowości magazynowej w CRM; - księgowość magazynowa w aplikacji mobilnej: przyjęcie i księgowanie; - sekcja w aplikacji mobilnej; - Księgowość magazynowa w aplikacji mobilnej Bitrix24.
Spośród dodatkowych możliwości można wyróżnić następujące zmiany: - Zaktualizowane menu główne Bitrix24. - Tworzenie i edytowanie dokumentów podczas rozmowy wideo. - Nowa wersja aplikacji desktopowej. - Zaktualizowana poczta Bitrix24. - Ulepszona synchronizacja kalendarza z Google. - Rezerwacje sal konferencyjnych. - Zaktualizowane narzędzie Witryny.
W Bazie Wiedzy teraz możesz dodać l przycisk z linkiem do dowolnego dokumentu lub pliku z Dysku Bitrix24.
Zaktualizowany interfejs Bazy wiedzy
Wynik:
Dotychczas istniejące wraz z nowymi narzędzia Bitrix24 jeszcze lepiej automatyzują pracę firmy. Opracowanie nowych funkcji na Instagramie uprościło proces komunikacji między menedżerem a klientem. Podłączenie WhatsApp pomogło użytkownikom Bitrix24 przetworzyć wiele zapytań od klientów.
Po aktualizacji CRM jedną i tę samą czynność można wykonać wielokrotnie szybciej, z mniejszym wysiłkiem.. Elastyczne ustawienia kart, faktur i formularzy pozwalają na personalizację narzędzi do pracy.
Księgowość magazynowa, jako narzędzie Bitrix24, jest niezbędna w pracy przy zarządzaniu towarami w magazynach, rozliczaniu przyjęć, sprzedaży towarów, ruchów i odpisów towarów.
Prezentacja była informacyjną i pomocną.
Przeczytaj artykuł «Nowy Bitrix24 CZĘŚĆ 1» tutaj.
Back to the list
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Polityka prywatności