Klient: sklep internetowy "Najlepsze zegarki".
Branża: handel detaliczny markowymi zegarkami CASIO, Tissot, Orient, Fossil, Royal London i tp.
Oficjalny dealer marek na terenie Republiki Białoruś. 1 sklep offline w Mińsku. 80% sprzedaży pochodzi z internetu.
Cel: połączyć nowe kanały promocji i wybrać najskuteczniejszy wśród nich.
Informacje o skuteczności kampanii reklamowych są przechowywane w różnych źródłach. Przeanalizowaliśmy systemy analityki internetowej, raporty 1C, rozmawialiśmy z menedżerami, aby dowiedzieć się w przybliżeniu średniej wydajności w tygodniu:
Połączyliśmy analizę kompleksową z następującymi kanałami promocji:
Wszystkie kanały reklamowe są połączone z analizą kompleksową Bitrix24 w ten sam sposób. Wykonaliśmy 2 kroki:
Krok 1: Zalogowaliśmy się na kontach reklamowych Yandex Direct, Google Ads i Facebook.
Krok 2: Określiliśmy tag UTM dla każdego źródła. Nazwa tagu UTM odzwierciedla kanał reklamowy.
Połączyliśmy kanał YouTube, GoogleMaps i katalog Yandex również dwuetapowo.
Etap 1: Utworzyliśmy nowe źródło reklam w analizie kompleksowej Bitrix24.
Etap 2: Podaliśmy nazwę każdego źródła i tag UTM.
Do linków wszystkich reklam promocyjnych dodaliśmy tag UTM analizy kompleksowej Bitrix24.
Tag UTM dodaliśmy do linków kanału YouTube, GoogleMaps i katalogu Yandex.
Teraz statystyki dotyczące źródeł reklam i ich zwrotu z inwestycji będą wyświetlane w analizie kompleksowej Bitrix24.
Ponieważ sklep internetowy klienta działa na CMS 1C-Bitrix, żadne dodatkowe ustawienia nie były wymagane. Konieczne było zainstalowanie kompleksowego kodu śledzenia analityki i sprawdzenie gotowości strony.
Czat online i formularz CRM Bitrix24 zostały przez nas skonfigurowane wcześniej. Automatycznie łączyły się z analizą kompleksową.
Śledzenie połączeń pomaga klientowi zrozumieć, z jakiego źródła reklam pochodzą połączenia. Skonfigurowaliśmy śledzenie połączeń w następujący sposób:
Śledzenie poczty elektronicznej działa na tej samej zasadzie co śledzenie połączeń telefonicznych i określa, z jakiego źródła reklamy przyszedł list od klienta. Skonfigurowaliśmy również śledzenie wiadomości e-mail w kilku etapach:
W ten sposób ukończyliśmy wszystkie ustawienia analizy kompleksowej Bitrix24. Teraz możesz śledzić zwrot z inwestycji w kanały reklamowe.
Otrzymaliśmy kompleksowy raport analityczny, który jest generowany automatycznie.
Raport zawiera wskaźniki:
Dla każdego źródła reklamy możesz uzyskać bardziej szczegółową analizę.
Interaktywny kompleksowy raport analityczny Bitrix24.
W efekcie klient analizuje zwrot z inwestycji (ROI) źródeł reklamy za pomocą jednego programu. Otrzymaliśmy dokładne dane dotyczące wskaźników za tydzień:
Teraz klient podejmuje świadome decyzje dotyczące optymalizacji budżetu reklamowego. Eliminuje te źródła reklam, które nie generują dochodów, i nie marnuje budżetu.
Wróć do listy
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Polityka prywatności