O projekcie

O kliencie: Belpoczta jest krajowym operatorem pocztowym Republiki Białoruś.

Cele projektu:
  1. Zainstalować i skonfigurować pudełkową wersję portalu korporacyjnego Bitrix24 na licencji Enterprise;
  2. Skonfigurować moduł Contact Center;
  3. Przeprowadzić szkolenia doradcze dla pracowników.

Integracje

Wiadomości Facebook
Wiadomości Facebook

Rozwiązania

Krok 1. Zainstalowaliśmy Portal Korporacyjny na serwerze, skonfigurowaliśmy rekord DNS.

Krok 2. Podłączyliśmy certyfikat SSL.

Krok 3. Skonfigurowaliśmy system pocztowy. Zrobiono to w celu uproszczenia autoryzacji w portalu. Pracownicy otrzymują pocztą wiadomość, w której znajduje się  w link do logowania się na portalu.

Krok 4. Przygotowaliśmy filmy szkoleniowe i instrukcje dla pracowników. Materiały zostały umieszczone na udostępnionym dysku portalu w folderze „Materiały szkoleniowe”.

Krok 5. Skonfigurowaliśmy moduł „Contact Center”, który umożliwia przyjmowanie wniosków od użytkowników. Na każde żądanie system automatycznie tworzy w CRM kartę, z którą operatorzy będą pracować w przyszłości. 

Контакт-центр Битрикс24

Podłączyliśmy następujące kanały komunikacji:

1. Poczta;
2. Widget dla serwisu;
3. Formularz do serwisu;
4. Wiadomości Vkontakte;
5. Wiadomości na Facebooku.
  
Wiadomości otrzymane przez moduł „Contact Center” wyświetlane są jako Lista Rozmów. W systemie zapisywana jest historia komunikacji z użytkownikami.

Список диалогов в Битрикс24

Krok 6. Skonfigurowaliśmy system CRM do obsługi aplikacji od użytkowników. W systemie CRM skonfigurowano prawa dostępu. Aby system automatycznie dystrybuował aplikacje, między operatorami, zaprogramowano ścieżki.

Настройка CRM Битрикс24 для РУП "Белпочта"

Krok 7. Skonfigurowaliśmy moduł «Czas i raporty». Pracownicy rozpoczynają i kończą dzień pracy na portalu.

Начало и окончание рабочего дня на корпоративном портале Битрикс24

Na koniec miesiąca automatycznie generowane są raporty z godzin pracy każdego pracownika.

Рабочие отчеты в Битрикс24

Krok 8. Przeprowadzono szkolenie administratorów i przygotowano dla nich instrukcje techniczne.

Wynik

W portalu korporacyjnym Belpoczta konfigurowane są moduły «Contact Center», CRM, Czas i raporty. W efekcie zapytania od użytkowników są automatycznie przesyłane do CRM, rozdzielane między operatorami i zapisywane na liście okien dialogowych. Dla każdego pracownika na koniec miesiąca generowane są raporty godzin pracy. W portalu materiały szkoleniowe są dostępne dla wszystkich pracowników.


Uzyskaj rabat

Skorzystaj z kalkulatora i uzyskaj rabat na swój projekt. Po przesłaniu formularza nasz menedżer skontaktuje się z Tobą w celu zastosowania rabatu. Zniżka będzie obowiązywać przez trzy dni od daty rezerwacji.

Wysokość rabatu zmienia się co tydzień i zależy od obciążenia produkcyjnego.
Rabat dotyczy tylko rozwoju nowej strony internetowej.