O kliencie: Belpoczta jest krajowym operatorem pocztowym Republiki Białoruś.
Krok 1. Zainstalowaliśmy Portal Korporacyjny na serwerze, skonfigurowaliśmy rekord DNS.
Krok 2. Podłączyliśmy certyfikat SSL.
Krok 3. Skonfigurowaliśmy system pocztowy. Zrobiono to w celu uproszczenia autoryzacji w portalu. Pracownicy otrzymują pocztą wiadomość, w której znajduje się w link do logowania się na portalu.
Krok 4. Przygotowaliśmy filmy szkoleniowe i instrukcje dla pracowników. Materiały zostały umieszczone na udostępnionym dysku portalu w folderze „Materiały szkoleniowe”.
Krok 5. Skonfigurowaliśmy moduł „Contact Center”, który umożliwia przyjmowanie wniosków od użytkowników. Na każde żądanie system automatycznie tworzy w CRM kartę, z którą operatorzy będą pracować w przyszłości.
Podłączyliśmy następujące kanały komunikacji:
Krok 6. Skonfigurowaliśmy system CRM do obsługi aplikacji od użytkowników. W systemie CRM skonfigurowano prawa dostępu. Aby system automatycznie dystrybuował aplikacje, między operatorami, zaprogramowano ścieżki.
Krok 7. Skonfigurowaliśmy moduł «Czas i raporty». Pracownicy rozpoczynają i kończą dzień pracy na portalu.
Na koniec miesiąca automatycznie generowane są raporty z godzin pracy każdego pracownika.
Krok 8. Przeprowadzono szkolenie administratorów i przygotowano dla nich instrukcje techniczne.
W portalu korporacyjnym Belpoczta konfigurowane są moduły «Contact Center», CRM, Czas i raporty. W efekcie zapytania od użytkowników są automatycznie przesyłane do CRM, rozdzielane między operatorami i zapisywane na liście okien dialogowych. Dla każdego pracownika na koniec miesiąca generowane są raporty godzin pracy. W portalu materiały szkoleniowe są dostępne dla wszystkich pracowników.
Wróć do listy
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Polityka prywatności