Wsparcie Bitrix24

Bitrix24 to platforma cyfrowa, która została stworzona w celu automatyzacji i uproszczenia pracy pracownikom firmy, oraz skrócenia czasu komunikacji i zorganizowania pracy z klientami w CRM.

Właściwa i przemyślana konfiguracja systemu wyeliminuje chaos na portalu Bitrix24.

Często pracownicy są przerażeni zakresem i złożonością konfiguracji portalu z powodu braku umiejętności i wiedzy na temat nowego produktu. Rozwiązaniem tego problemu jest wsparcie techniczne i konfiguracja produktu przez certyfikowanych specjalistów Artismedia.

Wsparcie techniczne może obejmować wstępną konfigurację, udoskonalenie portalu do procesów Klienta, wsparcie i szkolenie pracowników firmy.

Pakiety wsparcia


Start 24
Smart 24
Premium 24
Cena za kwartał, PLN
1 800
3 600
7 200
Limit godzin wsparcia na kwartał*
24 48 96
Cena za rok, PLN
7 200
14 400
28 800
Limit godzin wsparcia rocznie*
96 192 384
Płatność za pakiety wsparcia technicznego odbywa się za kwartał (z wyjątkiem pakietu Start) lub za rok.
*Akty są zamykane co miesiąc.
Jednorazowe zgłoszenie o wsparcie nie jest przewidziane.

Czas wykonywanej pracy liczony jest podwójnie w następujących przypadkach:
  • podczas wykonywania pracy w dniu zgłoszenia (prace pilne);
  • podczas wykonywania pracy poza godzinami pracy;
  • podczas dołączenia do pracy programistów.

Uzyskaj rabat

Skorzystaj z kalkulatora i uzyskaj rabat na swój projekt. Po przesłaniu formularza nasz menedżer skontaktuje się z Tobą w celu zastosowania rabatu. Zniżka będzie obowiązywać przez trzy dni od daty rezerwacji.

Wysokość rabatu zmienia się co tydzień i zależy od obciążenia produkcyjnego.
Rabat dotyczy tylko rozwoju nowej strony internetowej.