od 18.10.2017
1. Serwis gwarancyjny witryny i/lub portalu odbywa się wyłącznie w okresie gwarancyjnym.
2. Okres gwarancyjny jest liczony od daty podpisania ostatniego aktu wykonanej pracy na podstawie umowy i wynosi 12 miesięcy, chyba że umowa zawiera inny okres.
3. W wyznaczonym okresie gwarancyjnym usuwane bezpłatnie tylko błędy które powstały w okresie projektowania witryny i/lub instalacji portalu, które nie zgodne z zaleceniami technicznymi. Żeby wyeliminować takie błędy dostęp do witryny i/lub portalu jest możliwy.
4. W przypadku roszczenia gwarancyjnego osoby prawne mogą skorzystać z pomocy online help.artismedia.
5. Gwarancja nie obejmuje:
5.1. błędy spowodowane przeciążeniem, zamrożeniem lub inną awarią serwera, na którym znajduje się strona i/lub portal;
5.2. błędy wynikające z nieterminowych lub nieprawidłowych aktualizacji oprogramowania na serwerze, na którym znajduje się witryna i/lub portal;
5.3. błędy wynikające z uszkodzenia witryny i/lub portalu przez wirusy;
5.4. nieprawidłowe działanie modułów, tematów i innych produktów stron trzecich;
5.5. awarie wynikające z nieprzestrzegania instrukcji Bitrix;
5.6. błędy spowodowane przedwczesną lub nieprawidłową aktualizacją oprogramowania;
5.7. błędy, których nie można odtworzyć ani naprawić w odpowiedni sposób;
5.8 witryna i/lub portal, ktory został utrzymywany w okresie Gwarancyjnym przez osoby nie certyfikowane;
5.9 błędy wynikający ze zmian konfiguracji serwera na którym znajduje się strona lub portal.
6. W przypadku witryny i/lub portalu zaleca się regularna konserwacja i wsparcie, co zapewnia poprawne działanie przez cały okres użytkowania.
7. W przypadku nieuzasadnionej prośby o zdiagnozowanie błędu w ramach gwarancji ArtisMedia może wystawić fakturę za tę diagnostykę.
Dyrektor Kurylo K..
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Polityka prywatności