W tym artykule dowiesz się o kierunkach korzystania z chatbotów w celach marketingowych z praktycznymi przykładami
W centrum uwagi w 2020 r. znajdowały się nie tyle komunikatory, ile chatboty. Ponadto, roboty- rozmówcy są wykorzystywane nie tylko w komunikatorach, ale także w CRM, czatach roboczych, sieciach społecznościowych.
Chatbot to program, który może komunikować się w imieniu osoby za pośrednictwem wiadomości audio lub tekstowych.
Dzięki integracji chatbotów systemów płatności i systemu CRM proces fakturowania jest zautomatyzowany. Na przykład taka integracja już jest dostępna w Bitrix24.
Asystent finansowy Bank of America
Ten chatbot dostarcza informacji o saldzie bankowym, tworzy oferty budżetowe, płaci rachunki i pomaga w prostych transakcjach. Czat bankowy ma już ponad 7 milionów użytkowników i do tej pory dokonał ponad 50 milionów transakcji.
Back to the list
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Polityka prywatności