Integracja Instagram Direct z Bitrix24
23 August 2021
Po globalnej aktualizacji Bitrix24 wydał integrację z Instagram Direct. Teraz zgłoszenia mogą być przetwarzane przez system CRM. Integracja jest dostępna dla wszystkich planów komercyjnych.
Jak to działa:
    1. Klient odwiedza stronę Instagram i pisze wiadomość do Instagram Direct.12.png
      2. Konsultant zobaczy powiadomienie o otrzymanej wiadomości, pytaniu lub zamówieniu.

      3. Robot wysyła automatyczne powiadomienie do klienta, że ​​zamówienie zostało zrealizowane.

      4. Konsultant odpowiada na wiadomości w messengerze Bitrix24, a zgłoszenia trafiają do jednego lejku, po którym się poruszają za pomocą wyzwalaczy i robotów.
      13.png



      5. Konsultant wysyła link do płatności w prywatnej wiadomości bezpośrednio do klienta. Po kliknięciu linku otwiera się interfejs płatności online za produkt lub usługę.

      6. CRM przechowuje całą historię zamówień klientów. Konsultant może przeglądać poprzednie zamówienia, oferować produkty z rabatami i skłaniać klienta do kolejnego zakupu.

W Bitrix24 można ustawić kolejność menedżerów odpowiedzialnych za przetwarzanie wiadomości w Instagram Direct. System określa zatrudnienie menedżerów i równomiernie rozdziela zamówienia między menedżerami.


Istnieją ograniczenia w komunikacji z klientami.

  • Open line nie działa z komentarzami pod postami na Instagramie. Jeśli chcesz pracować z komentarzami do postów na Instagramie, możesz podłączyć dodatkowy kanał Instagram Business.

  • Jedno konto na Instagramie może być połączone tylko z jedną publiczną stroną na Facebooku.

  • Konsultant musi odpowiedzieć na wiadomość w ciągu 24 godzin od ostatniej wiadomości klienta. Po 24 godzinach wiadomości konsultanta nie będą dostarczone.

  • Jeśli operator odpowiedział, ale klient nie odpowiedział w ciągu 24 godzin od ostatniego połączenia, to możliwość wysłania wiadomości przez operatora również jest zablokowana.

  • Logowanie pod konkretnym użytkownikiem działa tylko przez 60 dni.

  • Aby podłączyć otwarte kanały w wersji Bitrix24 On-Premise, musisz dokonać wstępnych ustawień dla modułów serwera i portalu.

Wymagania dotyczące uruchomienia linii otwartej:

  • Obecność strony publicznej na Facebooku;

  • Konto biznesowe na Instagramie połączone z publiczną stroną na Facebooku.

W razie potrzeby możesz połączyć wszystkie kanały komunikacji z klientami bezpośrednio z Bitrix24. Będziesz mógł kontrolować pracę menedżerów, zajmować się reklamą i monitorować jej skuteczność. Konfiguracja nie zajmuje dużo czasu, możesz to zrobić samodzielnie lub skontaktować się z nami.    


Uzyskaj rabat

Skorzystaj z kalkulatora i uzyskaj rabat na swój projekt. Po przesłaniu formularza nasz menedżer skontaktuje się z Tobą w celu zastosowania rabatu. Zniżka będzie obowiązywać przez trzy dni od daty rezerwacji.

Wysokość rabatu zmienia się co tydzień i zależy od obciążenia produkcyjnego.
Rabat dotyczy tylko rozwoju nowej strony internetowej.