O projekcie

Klient: "Administracja Chińsko-Białoruskiego Parku Przemysłowego "Great Stone".

Celem opracowania portalu jest stworzenie systemu elektronicznego składania wniosków, który umożliwia współdziałanie wnioskodawców (podmiotów parku przemysłowego) i agentów.

Czytaj opininie Przejdź na stronę

Zadania projektu

  1. Rozgraniczyć prawa użytkowników systemu;
  2. Opracować interfejs do pracy z żądaniami;
  3. Stworzyć osobiste konta dla użytkowników;
  4. Zapewnić szybkie wyszukiwanie aplikacji w systemie;
  5. Opracować bazę wiedzy zawierającą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania użytkowników. 

Decyzji

Krok 1 - Grupy użytkowników systemu

Użytkownicy systemu zostali podzieleni na 4 grupy. Grupy użytkowników różnią się od siebie zestawem uprawnień.

  1. Administrator
  2. Ma prawo tworzyć dowolnych użytkowników systemu, przypisywać im Typ, konfigurować dane użytkowników, zmieniać typ użytkownika systemu. Administrator posiada uprawnienia superwizora. Administrator może edytować ustawienia systemowe. W roli administratora występuje doświadczony użytkownik administracji.

  3. Superwizor
  4. Może zobaczyć wszystkie aplikacje, a także zmienić ich szczegóły, co dodatkowo określi widoczność aplikacji dla agentów i klientów. Superwizor może edytować katalogi systemowe. Superwizor jest pracownikiem administracji.

  5. Agent
  6. Może przeglądać ograniczoną liczbę zgłoszeń, odpowiadać na nie i aktualizować ich status. W roli agenta występują przedstawiciele władz państwowych.

  7. Klient
  8. Użytkownik z minimalnym zestawem uprawnień, który może zobaczyć tylko zgłoszenia, których jest autorem. Pod prawami klientów pracują wnioskodawcy. Użytkownik może zmienić rolę, przekształcając klienta w agenta.

Krok 2 - Interfejs do pracy ze zgłoszeniami

Jak pracuje Klient ze zgłoszeniami?

Klient określa nazwę organizacji i e-mail, wybiera typ procedury z listy rozwijanej. Po wybraniu wymaganej procedury pojawiają się szablony dokumentów do pobrania. Możesz dodać temat i tekst do wiadomości, a także dołączyć pliki.

Снимок экрана (297).png

Na stronie zgłoszenia klient zobaczy szczegółowe informacje o swoim zgłoszeniu, jak również Wstęgę Komunikatu, na której wyświetlane są komunikaty pomiędzy agentem a klientem. Klient może dodać nową wiadomość za pomocą formularza.

Jak działają administratorzy, agenci i superwizorzy  ze zgłoszeniami?

Administratorzy, agenci i superwizorzy mogą również tworzyć zgłoszenia. Administratorzy i superwizorzy mogą zmieniać statusy zgłoszeń, powoływać agenta we wniosku. Dla tych użytkowników wyświetlany jest również kanał wiadomości.

Krok 3 - Gabinety osobiste użytkowników

Gabinet osobisty klienta

W gabinecie osobistym klient może tworzyć zgłoszenia, zobaczyć statusy swoich zgłoszeń: zgłoszenia nowe, zgłoszenia w toku, zgłoszenia zakończone i zamknięte.

Снимок экрана (298).png

Gabinet osobisty agenta

W gabinecie osobistym agenci widzą tylko te aplikacje, które są im przypisane. Agenci mogą dodawać wiadomości i komentarze do zgłoszeń.

Gabinet osobisty superwizora

Superwizorzy w gabinecie osobistym widzą wszystkie zgłoszenia w systemie. Mogą oni wyznaczyć agenta do konkretnego zgłoszenia.

Gabinet osobisty administratora

Jeśli chodzi o funkcje, gabinet administratora odpowiada gabinetowi superwizora. W gabinecie osobistym administrator może również tworzyć dowolnych użytkowników systemu, przypisywać im typ, konfigurować dane użytkowników, zmieniać typ użytkownika systemu, edytować i dodawać katalogi w systemie.

Krok 4 - Filtrowanie i wyszukiwanie zgłoszeń

Klienci mogą sortować zgłoszenia "według statusu".
Agent może zastosować filtr do listy zgłoszeń o następujących parametrach:

  • Status;
  • Tagi;
  • Data utworzenia wniosku w zakresie;
  • Rodzaj procedury;
  • Procedura;
  • Pole "Szukaj" (do wyszukiwania w systemie za pomocą e-mailu, nazwy organizacji, NIPu, telefonu; pole tekstowe).

Superwizorzy mogą również ograniczyć wykaz zgłoszeń  do pól "ESMA" i "Agent". Wszyscy użytkownicy mogą wyszukiwać zgłoszenia według nazwy organizacji, NIPu, numeru telefonu.

Снимок экрана (299).png

Krok 5 - Baza wiedzy

Baza wiedzy to lista gotowych odpowiedzi dla użytkowników systemu. Każda gotowa odpowiedź ma swoją nazwę, opis, status aktywności. Odpowiedzi mogą być zaprojektowane dla konkretnych władz. Dla klientów została stworzona osobna baza danych.

Wynik

System elektronicznego składania zgłoszeń do Administracji Chińsko-Białoruskiego Parku Przemysłowego "Wielki Kamień" pozwala klientom na pozostawienie zgłoszeń do procedur administracyjnych. Pracownicy administracji i organów państwowych rozpatrują przychodzące zgłoszenia. Wszyscy użytkownicy systemu są podzieleni na grupy, z których każda ma swój własny zestaw uprawnień. Komunikacja między stronami odbywa się na wstążce wiadomości, gdy wchodzą Państwo do swojego gabinetu osobistego.


Uzyskaj rabat

Skorzystaj z kalkulatora i uzyskaj rabat na swój projekt. Po przesłaniu formularza nasz menedżer skontaktuje się z Tobą w celu zastosowania rabatu. Zniżka będzie obowiązywać przez trzy dni od daty rezerwacji.

Wysokość rabatu zmienia się co tydzień i zależy od obciążenia produkcyjnego.
Rabat dotyczy tylko rozwoju nowej strony internetowej.