Zachowania konsumentów w mediach społecznościowych
3 November 2022

W dzisiejszych czasach sieci społecznościowe nie służą już tylko do komunikacji, lecz pomagają w sprzedarzy i kupnie towarów. Czynniki społeczne zawsze odgrywały rolę w nawykach zakupowych konsumentów, ale wszechobecność smartfonów i mediów społecznościowych przeniosła e-commerce na wyższy poziom.

Dziś konsument nie musi wychodzić z domu, aby odkrywać i kupować nowe produkty. Kupujący mogą po prostu przeglądać swoje media społecznościowe w poszukiwaniu inspiracji.

W tym artykule zebrano 14 statystyk dotyczących zachowań konsumentów w mediach społecznościowych w 2021 r.


Uzyskaj rabat

Skorzystaj z kalkulatora i uzyskaj rabat na swój projekt. Po przesłaniu formularza nasz menedżer skontaktuje się z Tobą w celu zastosowania rabatu. Zniżka będzie obowiązywać przez trzy dni od daty rezerwacji.

Wysokość rabatu zmienia się co tydzień i zależy od obciążenia produkcyjnego.
Rabat dotyczy tylko rozwoju nowej strony internetowej.